Mám záhon růží a ráda bych mezi ně zasadila nějaké kytičky, ale nevím jaké?
Někde jsem vyčetla, že se mezi růže mohou zasadit Afrikánky (Aksamitník)a jelikož mají svůj charakteristický pach který nevoní škůdcům tak růže jsou bez nich. Letos to budu zkoušet poprvé a tak jsem zvědavá na účinnost. :mavam:
taky radějí dát mezi růže levanduli proti škůdcům :lol: :lol: :lol: :lol:
Já dala mezi růže modré ladoňky,vypadá to dobře a pěkně se rozrůstaj,posílám foto
Moc vám děkuji za rady, koupila jsem si semínka levandule lékařské a aksamitníku. Ten aksamitník mám žíhaný:Mr.MAJESTIC.
KDYŽ JSEM ČETLA TYTO PŘÍSPĚVPYTAK ANO MÁM JE VYZKOUŠENÉ. MÁM NASAZENÉ V JEDNOM PÁSE RŮŽE A V DRUHÉM JSEM MĚLA AFRIKÁNOVÝ, TO BYLA NÁDHERA, LETOS SE POKOUŠÍM O LEVANDULI, A VYSEMENILY SE MĚ I AFRIKÁNY V MENŠÍM MNOŽSTVÍ. MĚJTE SE HEZKY S RŮŽEMA
To mě také zajímá, vysadila jsem si loni keříky a hodně se mi rozrostly, hlavně bílá růže , ale pořád je mezi nimi dost prostoru na nějaké jiné květiny. Ideálně opravdu něco, co odpuzuje škůdce, to je zlo, ty růže jsou nesmírně háklivé na všechno..Co ten aksamitník, pomohl proti škůdcům?? Nebo jestli má někdo další tip, jsem s ním :-)
www.aka.ms/addpc is an incredible feature that allows users to seamlessly combine their smartphones and PCs for an enhanced digital experience by using www.aka.ms/addpc Users can experience greater synchronization between devices by linking their PC with their phone, sharing files, notifications, etc, between both devices seamlessly. If you need assistance getting started or using Phone Link via www.aka.ms/addpc , this guide is here to walk through every step involved.
Thank you for spreading the news to anyone you know who might be interested in this subject.You can also visit my website for further details. play papa's freezeria game