Diskuze

Balkonové rostliny

Jsem balkonový začátečník

KMiriam 26.05.15

Dobrý den. Letos jsem po úpravě bytu mohla konečně balkon osázet víc. Už se zelená a kvete. Přesto s některými květinami nemám zatím zkušenosti. Muškáty a afrikány jsou mi jasné, ale přibyly Surfinie, Petunie, Verbena a Fuchsie. Také jsem se pustila do tyčkových rajčat, hlavně kvůli košatosti a velikosti, aby bylo „zeleno“.). Mám balkon na jihovýchod, a květiny na přímé slunce tutíž (snad naštěstí) tolik nepřijdou. Mohla bych Vás poprosit, co byste mi poradili tak nějak všeobecně do mé balkonové premiery, aby se mi balkon stále tak krásně zelenal a kvetl jako ted? :)) Děkuju moc. :potlesk:

Příspěvek upraven 27.05.15 v 06:42

Reagovat
MarkyM 26.05.15

No tak zacnem fuchsiema, těm bude asi přímé slunko vadit, maji radši stin, polostín.

Jinak krása :potlesk: zalivat a hnojit a bude to krása po cele léto :-)))

Reagovat
Re: MarkyM | KMiriam 26.05.15

[citace] @MarkyM píše: No tak zacnem fuchsiema, těm bude asi přímé slunko vadit, maji radši stin, polostín.

Jinak krása :potlesk: zalivat a hnojit a bude to krása po cele léto :-))) [/citace]

Děkuji moc. Ono na ty fuchsie jde slunko jenom asi hodinu, to jsem to zrovna fotila. :lol: Ale možná i to škodí…dám je do polostínu. Díky.

Reagovat
MichelleA3 27.05.15

@KMiriam Já tedy nevím, ale co jsem četla tak Petunky nemají rády moc vláhy, že prý zahnívají kořeny, prý v období sucha 1×2dny zalévat. Tak se na to jukni blíž ať o tu krásu nepříjdeš… :mavam:

Reagovat
MarkyM 27.05.15

Tak petunky a surfinky v létě když je opravdu horko zalevam ráno i večer, pokud je nemám tedy v samozavlazovacich truhlikach. Nesmí vyschnout. Oni maji radi vodu, ale ne přemokření. Když víc prsi, tak je musím uklizet.Loni mi v truhliku stala voda, když několik dni pršelo a přisla jsem o ně.

Reagovat